Kliknij, aby skopiować kod

Skopiuj kod i użyj podczas składania zamówienia
0.00 
0

KONTAKT

Reklamacje prosimy składać w serwisie automater.pl - pozwoli to znacznie skrócić czas uzyskania odpowiedzi.

Chcesz złożyć reklamację?

Zanim to zrobisz – prosimy przejść do sekcji Często zadawane pytania. Do złożenia reklamacji poprzez automater skorzystaj z linku, który znajdziesz w wiadomości, jaką otrzymałeś na adres-email. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości przez dłużej niż 12 godzin, lub masz inne pytania – skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Zanim napiszesz, upewnij się, że odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w sekcji obok. Pozwoli to znacznie zaoszczędzić czas Tobie oraz nam. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Często zadawane pytania

Proces składania zamówienia jest ekspresowy ze względu na wysyłkę przez automat. Otrzymasz swój dostęp do konta Premium natychmiast – w mniej niż minutę!

System płatności został oparty na serwisie hotpay –  co gwarantuje bezpieczeństwo oraz szybkość dokonywania płatności na najwyższym poziomie

Przejdź na stronę https://polsatboxgo.pl/ > następnie w prawym górnym rogu kliknij „Zaloguj się” > „Zaloguj się innymi danymi” lub zaloguj się w aplikacji POLSAT BOX GO.

W Polsat BOX GO Sport możesz oglądać także Eleven Sports – oferujący dostęp m.in do

  • LaLiga Santander
  • Serie A TIM
  • Ligue 1 Uber Eats
  • Liga Portugal Bwin
  • Puchar Anglii oraz Puchar Ligi Angielskiej
  • Wyścigi Formuły 1
  • PGE Ekstraliga (żużel)

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić, czy nie zaszła pomyłka przy wpisywaniu danych, bądź skopiowałeś/aś dodatkowy znak taki jak spacja, czy dwukropek, bądź kropka. Jeśli jesteś pewien, że dane są nieprawidłowe prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater. Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej!

Wszystkie oferowane przez nas dostępy są z Polski i nie wymagają używania dodatkowych programów do zmiany lokalizacji. Na innych ofertach często możesz znaleźć produkty z Turcji czy innych państw spoza UE, które wymagają używania dodatkowych programów, nie zapewniają pewnego dostępu do serwisu.

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić folder SPAM, a następnie poprawność wpisanego podczas zamówienia adresu e-mail. Jeśli nie otrzymasz kodu przez dłużej niż 12 godzin – prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater.

Nie musisz się tym przejmować. Jeśli nie sfinalizowałeś płatności, a z Twojego konta nie zostały pobrane środki – po prostu złóż zamówienie ponownie.

Jeśli usługa, którą wykonaliśmy jest prawidłowa – niestety nie ma możliwości zwrotu. Takiego produktu nie jesteśmy w stanie sprzedać. Polskie prawo nie przewiduje w ustawie zwrotu produktów cyfrowych.

Niestety nie ma takiej możliwości – w przypadku niektórych serwisów możesz ustawić własny PIN do profilu 🙂

Oczywiście udzielamy pełnej gwarancji na czas trwania subskrypcji.

Pracujemy od poniedziałku do piątku. Staramy się odpisywać na bieżąco – przeciętny czas odpowiedzi to 24 godziny. Jeśli zadajesz pytanie w dniu wolnym od pracy – prosimy o cierpliwość.

Shopping Cart
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu